Gerincerősítő kezdő jóga (csütörtök este)- Május 23. Tibai Marika helyettesíti

Amennyiben még sosem jártál jóga órán vagy más jógastílust kipróbáltál már, de kíváncsi vagy az Iyengar jógára várunk szeretettel. Ha régóta nem mozogtál, de szeretnél ismét megerősödni és fájdalom nélkül élni, akkor jó helyen jársz.

Ez a jóga foglalkozás a gerincerősítésre és a helyes testtartásra kialakítására és megértésére fókuszál, ahol erősítés és nyújtás egyszerre történik.

A gerinc ereje és állapota alapvetően meghatározza a közérzeted = Minél erősebb és kiegyensúlyozottabb a gerinced, annál jobban érzed magad a mindennapokban!   

 A gerincerősítéshez szükségesek az állópózok, melyekből a gerinc melletti izmokban hozzuk létre az erőt és a hosszúságot. Az ülőpózokban és a gerinccsavarásokban pedig a talaj stabilitásából kiindulva megértheted a gerinc keresztirányú megnyújtását. Mindezek együttesen segítenek abban, hogy jobban megértsd a gerinc működését, és megérezd a helyes testtartást.

Akár álló, akár ülőmunkát végzel a mindennapi életedben, képes leszel könnyedén végig vinni a napodat, mert megtanulod azokat a trükköket, amelyek segítségével nem fáradsz el a nap végére. Több órán keresztül lassan haladva elkezdjük gyakorolni a válltámaszt. Ennél a póznál gerinc melletti izmokat tudjuk erősíteni, hogy védjék a gerincet. Több variációban gyakoroljuk ezt a pózt, így megtanulod,  hogyan gyakorolhatsz az egészségedért.

Az órák végén pedig pihenünk, relaxálunk. A különböző relaxáló pózokban mindig a gerinc más és más részére fókuszálva lazítunk, hogy megérezd a gerinced ellazulását is az erősítés után.

Veres Mónika

okleveles Iyengar jógaoktató

Senior 1.

< Vissza

Részletek
Esemény nap:
Csütörtök
Esemény ideje:
19:15 - 20:45
Esemény helyszíne:
Budapest., XI. Edömér u. 4.
Típus:
Iyengar jóga 1.szint (Kezdőknek)
Terem:
Ananda Jóga és Életmód Stúdió

Jelentkezés a tanfolyamra