Gerincerősítő kezdő Iyengar jóga tanfolyam (csütörtök este)

2019. október 31-től | CSÜTÖRTÖKÖNKÉNT 19:15-20:45 | 6 alkalmas

Az órára bármikor becsatlakozhatsz a szabad helyek függvényében. 

Oktató: Veres Mónika, okleveles Iyengar Jóga oktató (Senior Intermediate I. szint)

Létszám: max 18 fő

A tanfolyam díja: 14.400 Ft / 6 alkalom

Kezdés: 2019. október 31. csütörtök 19:15

Helyszín: ANANDA Jóga és Életmód Stúdió (1113. Bp., Edömér u. 4.)

Lemondási feltételek: egy héttel a kezdésig a teljes összeg visszajár, egy héten belül a befizetett összeg 50%-a, kezdéstől számított 72 órán belüli lemondás esetén sajnos nem áll módunkban visszatéríteni a befizetett összeget.

 

Kinek ajánljuk ezt a tanfolyamot?

Amennyiben még sosem jártál jóga órán vagy más jógastílust kipróbáltál már, de kíváncsi vagy az Iyengar jógára várunk szeretettel. Ha régóta nem mozogtál, de szeretnél ismét megerősödni és fájdalom nélkül élni, akkor jó helyen jársz.

Ez a tanfolyam a gerincerősítésre és a helyes testtartásra kialakítására és megértésére fókuszál, ahol erősítés és nyújtás egyszerre történik.

A gerinc ereje és állapota alapvetően meghatározza a közérzeted = Minél erősebb és kiegyensúlyozottabb a gerinced, annál jobban érzed magad a mindennapokban!                                 

Hogy épülnek fel a tanfolyami órák?

Minden óra ráhangolódással kezdődik, hogy a mindennapokból visszatérhess önmagadhoz.  Néhány gondolat  B.K.S. Iyengarról és erről a jóga irányzatról.

A gerincerősítéshez szükségesek az állópózok, melyekből a gerinc melletti izmokban hozzuk létre az erőt és a hosszúságot. Az ülőpózokban és a gerinccsavarásokban pedig a talaj stabilitásából kiindulva megértheted a gerinc keresztirányú megnyújtását. Mindezek együttesen segítenek abban, hogy jobban megértsd a gerinc működését, és megérezd a helyes testtartást.

Akár álló, akár ülőmunkát végzel a mindennapi életedben, képes leszel könnyedén végig vinni a napodat, mert megtanulod azokat a trükköket, amelyek segítségével nem fáradsz el a nap végére. Több órán keresztül lassan haladva elkezdjük gyakorolni a válltámaszt. Ennél a póznál gerinc melletti izmokat tudjuk erősíteni, hogy védjék a gerincet. Több variációban gyakoroljuk ezt a pózt, így megtanulod,  hogyan gyakorolhatsz az egészségedért.

Az órák végén pedig pihenünk, relaxálunk. A különböző relaxáló pózokban mindig a gerinc más és más részére fókuszálva lazítunk, hogy megérezd a gerinced ellazulását is az erősítés után.

Mi a különbség a tanfolyam és a normál órák között?

A kezdő tanfolyamoknál – hasonlóan hozzád- kezdőkkel találkozhatsz. Ez biztonságot ad, mert  „sorstársakkal” együtt gyakorolhatsz. A foglalkozásnál egyszerűen, de lépésről- lépesre haladva jutsz el az egyszerűbb gyakorlatoktól a bonyolultabbak felé. Ha van kérdésed, természetesen van lehetőséged kérdezni.

E tanfolyam elvégzése után folytathatod gyakorlásod az Iyengar jóga 1. szintű vagy az 1-2. szintű  óráin. Ha a gerinceddel problémád van fontos a folyamatos gyakorlás.  A tanfolyam elvégzésével megerősítjük a gerincet, de ezután is szükséges a heti 1 alkalom a gerinc  erejének megtartásához. Megköszöni majd a hátad! 

 

Veres Mónika

okleveles Iyengar jógaoktató

Senior 1.

Amennyiben még sosem jártál jóga órán vagy más jógastílust kipróbáltál már, de kíváncsi vagy az Iyengar jógára várunk szeretettel. Ha régóta nem mozogtál, de szeretnél ismét megerősödni és fájdalom nélkül élni, akkor jó helyen jársz.

Ez a jóga foglalkozás a gerincerősítésre és a helyes testtartásra kialakítására és megértésére fókuszál, ahol erősítés és nyújtás egyszerre történik.

A gerinc ereje és állapota alapvetően meghatározza a közérzeted = Minél erősebb és kiegyensúlyozottabb a gerinced, annál jobban érzed magad a mindennapokban!   

 A gerincerősítéshez szükségesek az állópózok, melyekből a gerinc melletti izmokban hozzuk létre az erőt és a hosszúságot. Az ülőpózokban és a gerinccsavarásokban pedig a talaj stabilitásából kiindulva megértheted a gerinc keresztirányú megnyújtását. Mindezek együttesen segítenek abban, hogy jobban megértsd a gerinc működését, és megérezd a helyes testtartást.

Akár álló, akár ülőmunkát végzel a mindennapi életedben, képes leszel könnyedén végig vinni a napodat, mert megtanulod azokat a trükköket, amelyek segítségével nem fáradsz el a nap végére. Több órán keresztül lassan haladva elkezdjük gyakorolni a válltámaszt. Ennél a póznál gerinc melletti izmokat tudjuk erősíteni, hogy védjék a gerincet. Több variációban gyakoroljuk ezt a pózt, így megtanulod,  hogyan gyakorolhatsz az egészségedért.

Az órák végén pedig pihenünk, relaxálunk. A különböző relaxáló pózokban mindig a gerinc más és más részére fókuszálva lazítunk, hogy megérezd a gerinced ellazulását is az erősítés után.

Veres Mónika

okleveles Iyengar jógaoktató

Senior 1.

< Vissza

Részletek
Esemény nap:
Csütörtök
Esemény ideje:
19:15 - 20:45
Esemény helyszíne:
Budapest., XI. Edömér u. 4.
Típus:
Iyengar jóga 1.szint (Kezdőknek)
Terem:
Ananda Jóga és Életmód Stúdió

Jelentkezés a tanfolyamra
© 2017-2019
Hírlevél